ZYSKI i inne
rodzaje
SUKCESU

Przetrwanie - Skuteczność – Efektywność – Wygoda – Dobrobyt - Luksus
Na jakim poziomie chcesz robić biznes i żyć?

Kryteria Twojego Sukcesu

Jednym z bardziej skutecznych sposobów przyspieszenia osiągnieć klientów jest precyzyjne ustalenie Kluczowych Kryteriów ich Sukcesu. Na podstawie swojej ponad 35 letniej praktyki pracy w biznesie i z prywatnymi celami mogę powiedzieć, że większość ludzi:

  • nie ma trafnie i precyzyjnie ustalonych kryteriów sukcesu, lub/i
  • ma mylnie ustalone kryteria
  • nie stosuje ich konsekwentnie na swojej drodze do realizacji celów.

Dlatego wprowadzamy to zagadnienie odrębnie i wyraźnie. Jeśli w ciągi 1 minuty:

  • nie jesteś w stanie wypisać swoich kryteriów sukcesu (bez myślenia)
  • nie jesteś w stanie przyporządkować im trafnych mierników, których używasz
  • nie jesteś w stanie oszacować w jakim stopniu kryteria te są aktualnie spełnione

to masz jeszcze duże rezerwy w sposobie realizacji swoich najważniejszych zamierzeń. I znakomita większość ludzi takie rezerwy posiada.

Poniżej umieszczam przykłady czterech osób działających w biznesie i tego co jest dla nich w biznesie najważniejsze. Nie jest to oczywiście cała procedura ustalania kryteriów. Chciałem tylko pokazać jak różni są ludzie i to, że dążą do nieco innych celów.

Kryteria Twojego sukcesu 0_Kazimierz F_Nalepa_TMTgroup.pl00

 

Zauważ proszę, że mają one różne priorytety. Czego innego chcą. Mają różną siłę czynników motywujących. Nie zawsze zresztą optymalnie ustawioną. To już wystarczy na potrzeby tego wpisu.

Dlatego, drogi czytelniku, sporządź proszę listę własnych kryteriów sukcesu. To bardzo wyostrzy twoja uwagę i ułatwi osiągnięcia.

Możesz także zamówić taką usługę u nas dla siebie lub dla innej osoby. Precyzyjna znajomość własnych kryteriów sukcesu, lub kryteriów sukcesu negocjatora, z którym negocjujesz lub potencjalnego partnera w biznesie czy też innej osoby jest bardzo cenną wiedzą (patrz diagnozy dyskretne w dziale Diagnozy i Rozpoznania).

Skomentuj

Posted under: 4. Strategie wzrostu firmy, 5. Analiza rezerw organizacji, 6. Analiza wybranych obszarów, 7. Analiza wybranych procesów, Bez kategorii

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


1 + = siedem

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>