Jak zwiększyć sprzedaż #001
Jeśli jesteś menadżerem sprzedaży i chcesz uzyskać maksymalne i trwałe wyniki sprzedaży, to musisz znać swoich ludzi. To, że znasz swój produkt i rynek, jest jak zakładam, oczywiste.
Potrzebujesz:
- wiedzieć o nich to wszystko, co da się przełożyć na skuteczne działania kierownicze w celu wzrostu sprzedaży u sprzedawców i obniżenia wysiłków menadżera,
- sprawnie korzystać z tej wiedzy przy motywowaniu i podnoszeniu ich umiejętności sprzedażowych,
- tak nimi kierować, aby sprzedawali możliwie dużo, sprawnie działali i zachowali dobrą formę na lata.
W tej serii artykułów zajmiemy się precyzyjnym rozpoznaniem możliwości tkwiących w sprzedawcach. Bez tego jest prawie niemożliwe aby osiągać maksymalnie możliwe wyniki. W tym celu omówimy dwóch sprzedawców z tej samej firmy:
- [2-084] – jest to najlepszy sprzedawca w firmie, który stabilnie robi 60% sprzedaży całego 8 osobowego zespołu,
- [3-084] – średni sprzedawca z tego zespołu z 25% rezerwą przydatności dla firmy.
Od wielu lat specjalizujemy się w precyzyjnym rozpoznawaniu sytuacji w biznesie oraz możliwości jakie tkwią w poszczególnych pracownikach. W różnych sytuacjach sprzedażowych korzystamy z odpowiednio wybranego zestawu narzędzi diagnozy i rozpoznania. w tym artykule zaprezentujemy kilka najczęściej używanych narzędzi:
- Wartość Pracownika dla firmy,
- Kompetencje Sprzedażowe,
- Obszary potrzebnych zmian w stylu pracy sprzedawcy,
- Jak motywować danego sprzedawcę,
- Jak nim kierować.
Tak więc potrzebujemy widzieć:
- Jaki jest sprzedawca
- Jakie ma jeszcze rezerwy możliwości
- Jak nim kierować by optymalnie sprzedawał.
Poniżej umieszczamy wszystkie profile bez komentarzy a w następnych artykułach tej kategorii będziemy je szczegółowo omawiać.
Zwiększamy skuteczność działań menadżerów sprzedaży poprzez
Zaawansowane Programy Sukcesu
w formuleTotal SupportTMT
dla Szefów Sprzedaży
Efektem jest większa skuteczność i swoboda działania oraz idące za tym wyniki. A także wyraźnie lepsza pozycja na rynku ekspertów od uzyskiwania wysokich osiągnięć w sprzedaży .
Wpisany 26 kwietnia 2014